OPC UA C++ SDK

Łączenie IT i OT w celu zapewnienia bezpiecznych i usprawnionych operacji

Napisz własnego klienta i serwera OPC UA w C++

C++ SDK to biblioteka C++, która pomaga w pisaniu w pełni funkcjonalnych i przenośnych klientów i serwerów OPC UA. SDK jest przeznaczony dla platform PC i ulepszonych systemów wbudowanych. Składa się z dwóch komponentów: Server SDK i Client SDK. Oba te SDK współdzielą bibliotekę bazową UA i implementują wszystkie typowe funkcje UA jako implementację referencyjną.

Łatwa implementacja

Aby jak najbardziej ułatwić implementację klientów i serwerów OPC UA opartych na języku C++, zestaw SDK

 

      • implementuje wszystkie typowe funkcjonalności UA jako implementację referencyjną
      • definiuje interfejsy do integracji danych systemowych dostawcy z serwerem OPC UA
      • zapewnia klasy bazowe i pomocnicze implementujące często używane funkcjonalności do integracji systemu dostawcy
      • zapewnia klasy opakowujące dla wszystkich funkcjonalności systemu i struktur OPC UA
      • zapewnia przykładowe implementacje i tworzy pliki dla systemów Windows i Linux
      • oraz zapewnia warstwy platformy stosu UA dla systemów Windows i Linux

Funkcje i profile​

Oparty na języku C++ pakiet SDK klienta i serwera OPC UA obsługuje następujące funkcje i profile OPC UA:

 

      • Dostęp do danych
      • Wydarzenia
      • Metody
      • Alarmy i warunki
      • Dostęp historyczny

Szczegóły techniczne

Platformy
    • Windows 32
    • Windows 64
    • Linux
    • vxWorks
    • QNX
Zasady bezpieczeństwa
    • Brak
    • Podstawowy128Rsa15
    • Podstawowy256
    • Podstawowy256Sha256
    • Aes128-Sha256-RsaOaep
    • Aes256-Sha256-RsaPss
Wydania
    • Klient Binary
    • Źródło klienta
    • Klient i serwer Binary
    • Klient i serwer Źródło
    • Klient i serwer Źródło PubSub
Funkcje i profile OPC UA
    • Dostęp do danych
    • Wydarzenia
    • Metody
    • Alarmy i warunki
    • Dostęp historyczny
Go to OPC UA