Napisz własnego klienta i serwera OPC UA w C++
C++ SDK to biblioteka C++, która pomaga w pisaniu w pełni funkcjonalnych i przenośnych klientów i serwerów OPC UA. SDK jest przeznaczony dla platform PC i ulepszonych systemów wbudowanych. Składa się z dwóch komponentów: Server SDK i Client SDK. Oba te SDK współdzielą bibliotekę bazową UA i implementują wszystkie typowe funkcje UA jako implementację referencyjną.
Łatwa implementacja
Aby jak najbardziej ułatwić implementację klientów i serwerów OPC UA opartych na języku C++, zestaw SDK
-
-
- implementuje wszystkie typowe funkcjonalności UA jako implementację referencyjną
- definiuje interfejsy do integracji danych systemowych dostawcy z serwerem OPC UA
- zapewnia klasy bazowe i pomocnicze implementujące często używane funkcjonalności do integracji systemu dostawcy
- zapewnia klasy opakowujące dla wszystkich funkcjonalności systemu i struktur OPC UA
- zapewnia przykładowe implementacje i tworzy pliki dla systemów Windows i Linux
- oraz zapewnia warstwy platformy stosu UA dla systemów Windows i Linux
-
Funkcje i profile
Oparty na języku C++ pakiet SDK klienta i serwera OPC UA obsługuje następujące funkcje i profile OPC UA:
-
-
- Dostęp do danych
- Wydarzenia
- Metody
- Alarmy i warunki
- Dostęp historyczny
-
Szczegóły techniczne
Platformy
-
- Windows 32
- Windows 64
- Linux
- vxWorks
- QNX
Zasady bezpieczeństwa
-
- Brak
- Podstawowy128Rsa15
- Podstawowy256
- Podstawowy256Sha256
- Aes128-Sha256-RsaOaep
- Aes256-Sha256-RsaPss
Wydania
-
- Klient Binary
- Źródło klienta
- Klient i serwer Binary
- Klient i serwer Źródło
- Klient i serwer Źródło PubSub
Funkcje i profile OPC UA
-
- Dostęp do danych
- Wydarzenia
- Metody
- Alarmy i warunki
- Dostęp historyczny